ТРЕНІНГ: “Першокласний сервіс і ви - лідер”
ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ ЧЕРЕЗ СЕРВІСІ. Від автора програми: "На фото - мій добрий друг та вчитель, гуру сервісу №1 у світі: Джон Шоул. Готуючи цю програму, я скористався його безцінними порадами, які отримував в розмовах тет-а-тет. Отже, оскільки стан сервісу в Україні - це тема без перебільшення актуальна, хороший сервіс приносить більші прибутки, ніж найкраща реклама!" Автор програми: Володимир Коливай, член Української Асоціації Менеджмент Консультантів, генеральний директор СП "ІМІДЖ ОСВІТА" при Києво-Могилянській Академії. Формат програми: корпоративний тренінг.

Компанія живе доти, доки живе її репутація! Чи не так? Причини успіху чи неуспіху Вашої компанії слід шукати в сервісі! В той час, як Ви думаєте про нові прибутки, Ваша компанія вже, можливо, почала повільно залишати ринок. Причина - неякісний сервіс!

Небажання навчатися та конкуренція, яка може знищити Вашу компанію - ось що змушує Вас замовити цей особливий тренінг!

Організаційна підготовка групи:

  • Принципи ефективної роботи на тренінгу
  • Мета та очікування учасників в рамках теми тренінгу
  • Принципи командної роботи під час тренінгу
  • Цілі, методи роботи та програма тренінгу
  • Самопрезентації учасників програми, вхід в групову динаміку співпраці.

Як заробити більші гроші на якісному обслуговуванні:

  • Як випрацювати модель конкурентних переваг?
  • Як веде себе лідер на конкурентному ринку?
  • Як гарантовано підняти ріст прибутків через сервіс?
  • Лояльність. Як утримати клієнтів?
  • Культура сервісу! Що це?

Дрібниці вирішують якість:

  • Що хочуть клієнти? Зворотній зв'язок
  • Сервіс та продажі: спільне та відмінне
  • Інструменти привертання нових клієнтів
  • Час швидких технологій – особливості сервісу
  • Платформа для лояльності клієнтів.

Приховані механізми покращення сервісу:

  • Ефект контрастів у сервісі: "за" та "проти"
  • Високоякісний сервіс як джерело прибутку
  • Високоякісний сервіс як джерело економії
  • Високоякісний сервіс як стабільність персоналу
  • Високоякісний сервіс як бізнес-стратегія.

Підсумок:

  • Сервіс як тип командного мислення
  • Сервіс як техніка впливу
  • Сервіс як людська доброта
  • Сервіс як повсякденна звичка
  • Сервіс як якісно організований та чітко контрольований процес.

Форми та методи навчання:

  • Презентаційні міні-модулі тренера, аналітичні дискусії
  • Ток-шоу, доповіді на задану тему, закріплення навичок на практиці
  • Використання візуалізацій, відео та аудіо, кейси (рольові ігри)
  • Зворотний зв'язок з аналізом, ситуаційний аналіз акупунктурних тем
  • Екстремальні завдання, індивідуальна практика, мозковий штурм.

Всі тренінги розроблені та проводяться бізнес-консультантом Володимиром Коливаєм, генеральним директором СП "ІМІДЖ ОСВІТА" при Києво-Могилянській Академії, членом Української Асоціації Менеджмент Консультантів (дивіться розділ "Про тренера").

Дивіться детальніше про автора програми тут...

Як замовити іншу тему? Дивіться детальніше...

Замовте корпоративний тренінг, вказавши в Анкеті ВСІ деталі!..

* Відвідайте компанію, якою представлено цей проект та вивчіть англійську раз і назавжди: СП “ІМІДЖ ОСВІТА” при Києво-Могилянській Академії - курси англійської преміум класу!


© Анданте, бізнес-майcтерня 1991-2016
При будь-якому використанні матеріалів,
посилання на сайт business-trainings.kiev.ua є обов'язковим.
(044) 496-20-76, 496-20-77
Пошта: 04070, Київ-70, а/с №170
вул. Ярославська, 6, 5 поверх бізнес-центру